Nokia X3-00 + AD-54 + HS-45 opis zakupu


Błąkając się po jednym z wielu dobrodziejstw Szkocji (mowa o Car Boot) natrafiłem na zestaw AD-54 i HS-45 (komplet) za bardzo atrakcyjną kwotę. Na tyle atrakcyjną aby w kupić w ciemno.
Jako że nie jest to nowość na rynku postanowiłem opisać tylko podstawowe wrażenia.
HS-45 czyli same słuchawki grają co najmniej miernie. Już ciut sfatygowane i bez gąbek ale całość wieńczy ich wielkość i niedopasowanie w uszach. Nie jestem audiofilem o czym już pisałem jednak ten model mnie nie zachwycił. Nawet jeżeli mogą pokazać klasę to dyskredytuje je ergonomia.
Zupełnie inaczej jest z pilotem. Klawisze sterujące działają bezproblemowo w mojej X3-00 więc jak mniemam w większości modeli s40 z dostępnym wejściem jack.
Wykonanie przyprawia mnie o spazmy radości. Kolorystycznie i materiałowo zbliżona właśnie do mojej komórki. Sam klips prezentuje się elegancko. Mocowanie pewne: nie za mocne i nie za słabe. Jakość rozmów niezła. Bez podpięcia słuchawek pilot nadal działa i co więcej muzyka jest uruchamiana z głośników telefonu.
Jeżeli miałbym szukać minusów był by to czarny plastik, z którego stworzona jest obudowa. Jest dość twardy lecz, tak samo jak na telefonie, zostają ślady palców.
Moim kandydatem do współpreacy z pilotem będą słuchawki Panasonic MDR-G42 jak tylko przejdą operację przeszczepu jacka.

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz